2014. január-február

A Kelempászok 2014-es éve annyira sűrű és élményekkel teli volt,hogy arra nem volt idő és pergamen,hogy mindent szavakba lehessen foglalni,így készült ez a rövid bejegyzés,hogy az erre járó utazónak tudomása legyen,hogy a Kelempászok megcselekedték,amit meg kellett cselekedniük.

2014. január 18. Pál-Völgyi-Barlang

Keveseknek adatik meg,hogy eme csodálatos budapesti barlangot ilyen részleteiben láthassa, pár tagunk betekintést nyerhetett ebbe a varázslatos világba, nagyszerű túravezetés mellett.

2014. január 25. Bongó-zsomboly

Fagyos januári nap virradt a bakonyi tájra és mi felvéve a Tésisrácot neki vágtunk a havas vidéknek,hogy megleljünk egy zsombolyt,melynek mélyét kívántuk megismerni. Annyira hideg volt mire kijöttünk a barlangból,hogy a tapasztalatlan túrázó sportcipője kockára fagyott a hidegben. Estére pedig hivatalos volt a Kelempász Balu híres születésnapi bulijába, ahol csodálatos élő zene mellett fogyasztottuk el a védőitalainkat és roptuk a talpalávalót,amíg csak bírtuk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2014. február 8. Solymári-ördöglyuk

Nem túl hideg,szinte tavaszias időnk volt,ennek örömére Csibe inkább otthon is hagyta az overálját,de szerencsére akadt elég aláöltözet,így csinosan cicanadrágban vágott neki a barlangnak. Sokszor sajt jelzővel illetik ezt a barlangot,de nem a szaga miatt,hanem mert olyan kesze-kusza,mint az egeres mesékből jól ismert ementáli sajt.Sikerült is elkavarodnunk erre-arra,majd mindig vissza oda,ahonnan indultunk… „Erre már jártunk?” „Ti biztos,mert én azóta nem mozdultam!”

2014. február 21-23. Túra a Bükk-hegységben

február 22. Fekete-barlang

„Az első köteles barlangom!” – by ÁCSÉEM

A kis csapat nyakába patakokba csordogált le a jeges víz a felszínről. Lent a mélyben megannyi denevér aludta édes álmát,nem várva,hogy hangos emberek merészkednek be a portájukra,de hősiesen tűrték a jelenlétünket.

február 23. Bél-kő

Másnap felszíni túránk céljaként a hold egy lehullott darabjára tévedtünk. A látvány elmondhatatlan,minden túrázónak szívből ajánljuk.